Een schort borduren met logo bedrijf

Mijn volgende stap was: een schort borduren met jawel, een cupcake logo. Maar dit was niet alleen voor mij, nee, het was voor meer dan dertig medewerkers die ik nu in dienst heb. Ik begon klein, zelfstandig, maar dit liep al snel erg goed. Door een goede marketingstrategie en natuurlijk goede producten, kon het bedrijf snel groeien. Nu hou ik erg van de klassieke stijl, niet te veel opsmuk, maar gewoon steady en overzichtelijk. Een cupcake logo klinkt dan wat oubollig, maar dit is zeker niet het geval. Ik moest dus zeker dertig schorts borduren, en dit kan ik natuurlijk niet alleen. Ik schakelde een goed bedrijf in, gespecialiseerd in bedrijfskleding, en ze wisten meteen wat ze te doen stonden. Ze hebben mij ontzettend geholpen, zowel met het ontwerp als met de uitvoering.

Stijging van sales

Toen de prachtige schorts binnenkwamen was het een feestje, iedereen leek blij te zijn met de nieuwe bedrijfskleding. Ik zelf misschien nog wel het meest. We bezorgen ook veel, waardoor we ook jassen hebben besteld met onze logo erop. Wat je merkt is dat we meteen een frisse en goede uitstraling hebben gekregen, waardoor op de een of andere manier de sales ook toeneemt. Mensen beschouwen je dan echt als een professioneel bedrijf, en dat helpt zeker.